BusinessFeed
  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
No Result
View All Result
  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
No Result
View All Result
Business Feed
No Result
View All Result

ახალი გზა ახალი გემოების აღმოსაჩენად – როგორ ვითარდება Tasteit 100 000-ლარიანი ინვესტიციის მოპოვების შემდეგ

ნენე სტეფანიშვილი by ნენე სტეფანიშვილი
16 February 2022
10 min read
0
სპონსორის კონტენტი

საქართველოში მალე პირველი სოციალური ქსელი შეიქმნება, რომელიც ადამიანებს გასტრონომიული გემოვნების მიხედვით დააკავშირებს. Tasteit–ის შექმნის იდეა პროფესიით არტ დირექტორს – გიორგი ურუშაძეს ორი სიტყვის – Dating-ისა და Food–ის გაერთიანების შედეგად გაუჩნდა:

„ერთ ჩვეულებრივ სამუშაო დღეს სარეკლამო სააგენტო Ogilvy Berlin–ში Foodpanda–ს ბრიფზე ვმუშაობდი. ჩემთვის სხვადასხვა იდეასა და სიტყვას ვწერდი. უცებ, ერთმანეთს ორი სიტყვა – Dating და Food დავუკავშირე და იდეაც მოვიდა.

მაშინვე მივხვდი, კარგ რამეს მივაგენი და ადამიანების დაკავშირება კერძების/სასმელების გემოვნების მიხედვით, შეიძლება, ახალი, დიდი სტარტაპის დასაბამი გამხდარიყო. ასე დაიბადა, პირველი სოციალური ქსელის იდეა, რომელიც ადამიანებს ერთმანეთთან გასტრონომიული გემოვნების მიხედვით დააკავშირებს“.

გიორგი მიიჩნევს, რომ Tasteit ადამიანებს ერთმანეთის გაცნობის მიზეზს აძლევს.

„გარდა ადამიანების დაკავშირებისა, აპში კერძები თუ სასმელები, გარკვეულწილად, „ინფლუენსერები“ იქნებიან და მათ გამომწერები ეყოლებათ. გარდა ამისა, ბოლო პერიოდში ადამიანების დიდი ნაწილი უარს ამბობს გაცნობის აპლიკაციების გამოყენებაზე, რადგან მათ შინაარსი დაკარგეს და უფრო ერთჯერადი გართობის საშუალებებად იქცნენ. მივხვდი, ადამიანებს სჭირდებოდათ მიზეზი, რის გამოც სხვა ადამიანის გაცნობა მეტ ბენეფიტს მოუტანდა.

Tasteit ისეთ ქვეყნებში, როგორიც საქართველოა და არა მარტო, დეითზე წასვლას უფრო ამარტივებს, სხვანაირად რომ ვთქვათ, ეს ერთგვარი ლეგალიზაციაა. როცა მეორე ადამიანს ან ადამიანთა ჯგუფს Tasteit–ის საშუალებით შეხვდები, ეს არ ნიშნავს, რომ შენ აუცილებლად დეითზე ხარ, ეს უბრალოდ ნეთვორქინგის ახალი გზა იქნება.

დაბოლოს, მეტწილად სად დგება პირველი პაემანი ან შეხვედრა? ძირითადად კაფეში, ბარში, ან რესტორანში. ჩვენი იდეა კი, ისედაც არსებულ ბუნებრივ მოცემულობას აპლიკაციად აქცევს“, – ამბობს გიორგი.

გიორგი Shark Tank საქართველოს ერთ–ერთი გამარჯვებულია. მისი ინვესტორები პავლე მგელაძე და ქეთი ქვარცხავა არიან, რომლებმაც კომპანიის 25-25%-იანი წილი შეისყიდეს და ჯამში პროექტი 100 000 ლარით დააფინანსეს:

„იდეა ახალი დაბადებული იყო, როდესაც Shark Tank საქართველოს შესახებ გავიგე. საქმეების გაჭიანურება არ მჩვევია, ამიტომ არც დავფიქრებულვარ, პირდაპირ შევავსე აპლიკაცია. მთავარი მიზანი სწორი პარტნიორების პოვნა და, რა თქმა უნდა, დაფინანსების მიღება იყო.

ინვესტიცია ძირითადად აპის დეველოპმენტისთვის გვჭირდებოდა, ეს პროცესი კი უკვე დაწყებულია და მომხმარებელს რამდენიმე თვეში აპის ბეტა ვერსიას შევთავაზებთ“.

როგორც გიორგი გვპირდება, აპის ჩაშვებისთანავე, მომხმარებელი ბევრ საინტერესო დეტალს აღმოაჩენს:

„იდეის მუშაობის პროცესში ბევრი დეტალი შეიცვალა და დაიხვეწა, დაემატა ისეთი ფუნქციები, რაც აპს კიდევ უფრო საინტერესოს ხდის, ამიტომ მომხმარებელი აპის პირველივე ვერსიის ჩაშვებისთანავე ბევრ საინტერესო დეტალს აღმოაჩენს“.

რატომ Tasteit?

„ამ კითხვაზე პასუხი მარტივია – ეს იდეურად უნიკალური აპია, რომელიც ადამიანებისთვის ჩვეულ და საყვარელ ქცევებს – კვებასა და გაცნობას აპლიკაციად აქცევს. ეს იქნება ახალი გზა ახალი გემოების აღმოჩენად. ასე რომ, Tasteit–ის დაგემოვნება ნამდვილად ღირს“, – ამბობს გიორგი ურუშაძე.

შეგახსენებთ, SONY Pictures–ის რეალითი შოუ – Shark Tank ერთ–ერთი ყველაზე პოპულარული შოუა, რომელიც უკვე 13 სეზონია, მაყურებლების ფავორიტი გადაცემაა. საქართველოს პირველ არხზე Shark Tank საქართველოს გენერალური პარტნიორი საქართველოს ბანკია. 4 ემის მფლობელმა შოუმ საქართველოს სატელევიზიო სივრცეში პირველი სეზონი წარმატებით დაასრულა. სულ ცოტა ხნის წინ კი Shark Tank საქართველოს მეორე ნაკადზე განაცხადების მიღება დასრულდა.

Tags: Art DirectorDatingFoodFoodpandaOgilvy BerlinShark Tank საქართველოSony PicturesTasteitგიორგი ურუშაძეპავლე მგელაძესაქართველოს ბანკიქეთი ქვარცხავა

ასევე

ფოტო: borjomi.com
ბიზნესი და ეკონომიკა

ბორჯომის თავგადასავალი

19 May 2022
IMPACT
სპონსორის კონტენტი

Made in Georgia: საქართველოს ბანკის ახალი კამპანია

19 May 2022
© REUTERS
IMPACT

რა ხდება $500 მილიონზე

18 May 2022
IMPACT
სპონსორის კონტენტი

FTSE 250 რეიტინგში, ლიდერულ პოზიციებზე ქალების წარმომადგენლობით, თიბისი საბანკო სექტორის კომპანიებს შორის პირველ ადგილზეა

17 May 2022
IMPACT

რუსულ ხორბალს რუსული ფქვილი ანაცვლებს – რა ელოდება პურის ფასს?

17 May 2022
reuters.com
ბიზნესი და ეკონომიკა
სპონსორის კონტენტი

რომელ აქციებს ყიდულობენ, როცა საფონდო ბაზარი ეცემა

17 May 2022
Double exposure of stock market in tablet with money and chart.
IMPACT

აქციების ფასები ეცემა: რა მოხდა საფონდო ბირჟებზე

16 May 2022
ბიზნესი და ეკონომიკა

ომის გავლენა ეკონომიკურ პროგნოზებზე: მსოფლიო და საქართველო

13 May 2022
Leave Comment

სხვა პუბლიკაციები

ფოტო: borjomi.com
ბიზნესი და ეკონომიკა

ბორჯომის თავგადასავალი

19 May 2022
IMPACT
სპონსორის კონტენტი

Made in Georgia: საქართველოს ბანკის ახალი კამპანია

19 May 2022
© REUTERS
IMPACT

რა ხდება $500 მილიონზე

18 May 2022

Loading
  • ჩვენ შესახებ
  • ჩვენი გუნდი
  • მასალის გამოყენების პირობები
  • რეკლამა
  • კონტაქტი

12+ ბავშვისთვის საფრთხის შემცველი ინფორმაცია

  • მთავარი

  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • მულტიმედია
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
  • ————————————
  • ჩვენ შესახებ
  • ჩვენი გუნდი
  • მასალის გამოყენების პირობები
  • რეკლამა
  • კონტაქტი