მარკეტინგი/მენეჯმენტი

ბოლო სიახლეები

Marketing of Love

ნეირომარკეტინგი და კომერცია სიყვარულის სადარაჯოზე ნაირ-ნაირი გულები, უმეტესად, წითელი ფერი და ყვავილები – ეს სამი რამ ყველაზე ხშირად გვხვდება, როცა Google-ში ვალენტინობას მოვძებნით. ვალენტინის დღესთან დაკავშირებით მთელ მსოფლიოში ტოპსაჩუქრებად ითვლება: ყვავილები, შოკოლადი, სამკაული, ტანსაცმელი, საკონდიტრო პროდუქტი და სასმელი. როგორ იყენებენ მარკეტინგის სფეროში დასაქმებულები...

ვრცლად

როგორ გავყიდოთ ჩვენი პროდუქტი უფრო ძვირად?

ბოლო რამდენიმე წელს თუ გადავავლებთ თვალს, აღმოვაჩენთ, რომ საქართველოში ძალიან ბევრმა ახალგაზრდამ ბიზნესი დაიწყო. მათი დიდი ნაწილი ტექნოლოგიებს უკავშირდება და მობილური აპლიკაციების მიმართულებით ვითარდება. მეორე ნაწილი ვაჭრობას ავითარებს. იშვიათად შევხვდებით ისეთ სტარტაპებს, რომლებიც რამეს აწარმოებენ. ყველას მიზანი ერთია – მიიღონ მეტი ფინანსური რესურსი....

ვრცლად

როგორ მოიპარა კოკა-კოლამ ახალი წელი

კოკა-კოლა უკვე 100 წელია, მილიონობით ადამიანს საახალწლო რეკლამებით სადღესასწაულო განწყობას უქმნის. აღსანიშნავია საშობაო სატვირთო ქარავნებიც, რომლებიც სხვადასხვა ქალაქის ქუჩაში მოძრაობენ და ახალი წლის მოსვლას გვაუწყებენ. ხმამაღალი განცხადება არ იქნება, თუ ვიტყვით, რომ მათი დანახვისას ყველას, განურჩევლად ასაკისა, ზღაპრული ემოციები გვეუფლება.  კოკა-კოლას სანტა კლაუსის...

ვრცლად

ყველაზე Employee-Friendly კომპანიები საქართველოში

ყველა დასაქმებულს სურს ჯანსაღი სამუშაო გარემო, რაც გულისხმობს დაწინაურებას, კარიერულ ზრდასა და პროფესიული უნარების განვითარებას. ინგლისელი ბიზნესმენის – რიჩარდ ბრენსონის სიტყვების მიხედვით, თუ თანამშრომლებზე იზრუნებთ, ისინი თქვენს ბიზნესზე იზრუნებენ. Business Feed იმ 4 კომპანიას გაესაუბრა, რომლებსაც ეს მარტივი ჭეშმარიტება ძალიან კარგად ესმით: Europebet,...

ვრცლად

თორნიკე გურული: როგორ უნდა მოიქცნენ კომპანიები კრიზისის დროს?

ბოლო დროს, როდესაც ცენტრალურ ქუჩებზე მოვხვდებით, კომერციულ ობიექტებზე ხშირად თვალში გვხვდება წითელი ბანერი თეთრი წარწერით: FOR RENT – FOR SALE. ტელევიზორსაც თუ ჩავრთავთ ან ბიზნესგამოცემებსაც გადავხედავთ, ყველა ერთხმად აცხადებს, რომ ბიზნესს კრიზისული პერიოდი აქვს. ბიზნესისთვის კრიზისი პირველი არაა და არც ბოლო იქნება. რა...

ვრცლად