BusinessFeed
  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
No Result
View All Result
  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
No Result
View All Result
Business Feed
No Result
View All Result

როგორ შევქმნათ ბრენდის რეპუტაცია: ინტერვიუ სოფო ბალავაძესთან

Forbes Woman Georgia

Forbes Woman Georgia

მარიამ აბესაძე by მარიამ აბესაძე
20 July 2021
1 min read
0

თანამედროვე სამყაროში ჩვენი ყურადღების მისაქცევად უამრავი ბრენდი იბრძვის. ხშირად გვიჭირს გადავწყვიტოთ, რომელი კომპანიის პროდუქტითა თუ მომსახურებით ვისარგებლოთ. თუმცა, ერთი რამ ცხადია – არჩევანის გაკეთებისას ერთ-ერთ უმთავრეს როლს ბრენდის რეპუტაცია თამაშობს. 

„როდესაც საქმეს რომელიმე ბრენდთან იჭერ, მასზე ყველაფერი გაინტერესებს – ვინ დგას ამ ბრენდის მიღმა, რა ამოძრავებს, რა გაუკეთებია და რას აკეთებს დღეს“, – ამბობს კომუნიკაციების სპეციალისტი და ბილაინის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულების ხელმძღვანელი სოფო ბალავაძე. 

ბრენდის რეპუტაცია მომხმარებლებთან კომუნიკაციით იქმნება. ასევე, მას ის გამოცდილებების ნაკრები ქმნის, რომელსაც მომხმარებლები კომპანიისგან წლების განმავლობაში იღებდნენ. ამიტომაც სოფო ამბობს, რომ რეპუტაციას ერთ დღეში ვერ შექმნი. ის ხანგრძლივი, შრომატევადი და უწყვეტი პროცესია:

„რეპუტაციაზე ზრუნვა კომპანიამ მაშინვე უნდა დაიწყოს, როდესაც ბაზარზე ჩნდება, და არასდროს შეწყვიტოს. რაც უნდა კარგი რეპუტაცია შეიქმნა, ის დროთა განმავლობაში ცვდება და მას მუდმივად სჭირდება განახლება“.  

სოფო გვიხსნის, რომ რეპუტაციის შექმნის პროცესში, ყველაზე მთავარია, მართვის სადავეები თავად გვეჭიროს – ჩვენ განვსაზღვროთ, როგორ გვსურს ბრენდის წარმოჩენა და რა ტიპის ინფორმაციის გაღება გვირჩევნია:

„არსებობენ კომპანიები, რომლებიც არაფერს ჰყვებიან საკუთარ თავზე. მათ რეპუტაცია საერთოდ არ აქვთ. ასეთი მიდგომა ძალიან სახიფათოა, რადგან ის ქმნის ვაკუუმს. ამ ვაკუუმს ერთ მშვენიერ დღეს სხვა რამ აუცილებლად შეავსებს. როგორც წესი, ხშირად ეს ნეგატიური მოვლენაა ხოლმე. ასეთ დროს იქმნება ისეთი რეპუტაცია, რომელსაც მოვლენები განსაზღვრავენ და არა შენ.“

ამგვარი ნეგატიური შემთხვევებისგან არავინაა დაზღვეული. თუმცა, სოფო ამბობს, რომ მასთან გამკლავება გაცილებით მარტივია იმ ბრენდებისთვის, რომლებსაც მყარი რეპუტაცია აქვთ:

„როდესაც საზოგადოება გიცნობს და შენი კარგი საქმეებიც ახსოვს, ნდობის აღდგენასაც მალევე მოახერხებ. ამიტომ ვამბობთ, რომ რეპუტაციას შეუძლია დაგანგრიოს ან აგაშენოს.“

დღეს კომპანიებს საკუთარი თავის წარმოჩენის, რეპუტაციის შექმნისა თუ გამყარების უამრავი გზა აქვთ. სოციალური მედია ბრენდებს მომხმარებლებთან კომუნიკაციას გაცილებით უმარტივებს. თუმცა, სოფო ამბობს, რომ ბრენდისთვის საკუთარი პროდუქტისა თუ სერვისის მომხმარებლისთვის შეთავაზება საკმარისი აღარ არის. მათ დღეს შემოქმედებითობა მეტად მოეთხოვებათ: 

„წლების წინ ყურადღების მიქცევა გაცილებით მარტივი იყო. დღეს პარალელურად უამრავი რამ ხდება და ძალიან დიდი ხმაურია. პიარიც გაცილებით პროაქტიური გახდა. მნიშვნელოვანია, ბრენდებმა ახალი თემები თავად წამოჭრან.“

მართლაც, ქართულ სოციალურ მედიასა თუ ტელესივრცეში წამყვანი ბრენდების მიერ შექმნილი მრავალფეროვანი კონტენტი გვხვდება. ის პროდუქტის რეკლამირების გარდა, ხშირად კონკრეტულ გზავნილებს შეიცავს და ბრენდის ღირებულებებს და სათქმელს გამოხატავს. პიარის ეს პროაქტიურობა კომპანიისა და მომხმარებლის ურთიერთობებს უფრო საინტერესოსაც ხდის და მათ შორის დიალოგსა და ნდობის გაჩენასაც აადვილებს. 

Tags: ბილაიანიბრენდიკომუნიკაციაპიარირეპუტაციასოფო ბალავაძესოციალური მედია

ასევე

youtube.com
ბიზნესი და ეკონომიკა
სპონსორის კონტენტი

S&P 500-ის საუკეთესო აქციები 2022 წლის აგვისტოში

15 August 2022
Vanity Fair
IMPACT

სამეფო ფინანსები

13 August 2022
CPU Ninja
მთავარი ამბავი

AMD vs Intel

13 August 2022
Microsoft
მთავარი ამბავი

რატომ უნდა ისწავლო Power BI

13 August 2022
MCU Phase 4 Marvel
LIFESTYLE

Marvel-ის გეგმები

13 August 2022
lehighvalleylive.com
IMPACT

რომელი ქვეყნები იღებენ ყველაზე მეტ რუსს

13 August 2022
ბიზნესი და ეკონომიკა
სპონსორის კონტენტი

Convobridge – Social Impact Award-ის ფინალისტი გუნდი

12 August 2022
ბიზნესი და ეკონომიკა
სპონსორის კონტენტი

ბიზნესს ელექტრონული კომერციის 210 მენეჯერი შეემატა 

12 August 2022
Leave Comment

სხვა პუბლიკაციები

youtube.com
ბიზნესი და ეკონომიკა
სპონსორის კონტენტი

S&P 500-ის საუკეთესო აქციები 2022 წლის აგვისტოში

15 August 2022
Vanity Fair
IMPACT

სამეფო ფინანსები

13 August 2022
CPU Ninja
მთავარი ამბავი

AMD vs Intel

13 August 2022

Loading
  • ჩვენ შესახებ
  • ჩვენი გუნდი
  • მასალის გამოყენების პირობები
  • რეკლამა
  • კონტაქტი

12+ ბავშვისთვის საფრთხის შემცველი ინფორმაცია

  • მთავარი

  • COVID – 19
  • ბიზნესი და ეკონომიკა
  • ტექნოლოგიები
  • მარკეტინგი/მენეჯმენტი
  • წარმატების ისტორიები
  • ბლოგი
  • მულტიმედია
  • LIFESTYLE
  • IMPACT
  • ————————————
  • ჩვენ შესახებ
  • ჩვენი გუნდი
  • მასალის გამოყენების პირობები
  • რეკლამა
  • კონტაქტი